Detta inlägg är speciellt till min älskade pojkvän ♥

För det första vill jag bara börja med att jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan honom han är mitt allt. Får mig att må bra och jag kan verkligen vara mig själv med honom. Finns ingen som är finare än du älskling. Jag vet att du kommer att läsa detta. Vill bara att du ska veta att du alltid kommer att vara nummer 1 för mig och ingen kommer någonsin kunna ta platsen du har i mitt hjärta, du kommer att stanna där föralltid. 
Har haft en helt underbar kväll med dig idag med en massa prat och mysig musik och bara du och jag. Det kan verkligen inte bli bättre. Ingenting kan bli bättre än vad det är. Du är mitt allt. När du nu läser det här så vill jag att du ska veta att du är den viktigaste personen i miitt liv. 
Jag skulle kunna sitta här hela natten och skriva, eller ah om de nu ens räcker? 
Vill iaf bara tala om att du är de viktigaste i mitt liv och att jag aldrig vill förlora dig. 
Och har nu även efter idag bestämt att detta e våran låt så lyssna på den du kommer förstå varför jag valt den :) 
Puss! 
 
http://www.youtube.com/watch?v=zQME-ChSwNM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0