omtumlad

Har varit inne i stockholm idag med min fina vän Edita. Vi gick först och åt sen gick vi på bio och såg filmen LOL. Den var riktigt bra men vet egentligen inte om de va så bra att jag såg den, fick mig att tänka en massa och man känner igen sig så väl och jag ville bara gråta i slutet av filmen för jag önskar verkligen att jag hade den relationen med ja ni som har sett filmen vet ju vad jag menar. Tycker absolut att ni ska se den men va beredda på en tanke ställare. Efter filmen har jag bara varit allmänt nere och bara vilja prata med ja just precis. Humöret går upp och ner och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Anledningen till att jag inte nämner vissa personer på bloggen är för att jag vet om någon/några som läser min blogg utan att jag vill de. Ja nej nu får jag ta och sluta deppa tycker jag.
För övrigt saknar jag min älskling något otroligt och vill bara slänga mig i hans famn och bara krama om den underbara människan. Han betyder verkligen allt för mig och skulle aldrig klara av ett liv utan honom! <3

Nej nu blir det duschen och sen sängen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig också älskling! men vi ses imorn direkt när jag slutar! puss på dig mitt hjärta.

2012-08-13 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0