sommarlov snart slut..

Nu är det snart bara en vecka kvar av detta sommarlov, hur fort har inte tiden gått?´
Jag är as taggad till åh börja skolan men de är väl just för att det är en helt ny skola och helt nya människor och dessutom en bit bort från norrtälje. En nysrtart helt enkelt. Men jag kommer ändå att gå kvar med dom bästa tjejerna från min klass och även min bästavän vilket känns bra. 
Jag har nu bestämt att dessa tre år på gymnasiet ska bli de roligaste tre åren på länge, iaf bättre en högstadiet. 
Högstadiet va inte den roligaste tiden jag mådde inte speciellt bra där ett tag men jag kämpade mig igenom det.
Jag gick ut med hyfsade betyg, eller ja jag var nöjd iaf och det är de som är huvudsaken och jag kom dessutom in på den skola och de val jag ville till gymnasiet så det kunde ju inte bli bättre. 
Nog pratat om skolan. 
 
För mig har sommarlovet gått riktigt fort, visst jag har väl inte gjort någonting speciellt typ bara umgåtts med vänner och pojkvännen en hel del. Men det har ändå varit skönt på ett sätt att slippa jobba och bara ta det lungt nu, för detta fick bli mitt sista "riktiga" sommarlov. Visst jag hade säkert behövt ett sommarjobb redan nu i sommar men det blev ju inte riktigt så, jag jobbade med min pappa en vecka sedan ledsna jag..  Men nästa sommar ska jag försöka hitta ett bra och roligt sommarjobb! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0